۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور

فیلتر

از
تا
جستجو
گروه
مرتب شود با
به صورت
تعداد موارد یافت شده : 76 تعداد موارد یافت شده ی امروز: 0
تصویر عنوان تاریخ ثبت
"ویژگی های یک دوره نگارش ایده آل از نظر معلمان و دانشجویان" 1403/06/05
سواد پیکره ای معلمان ایرانی زبان انگلیسی: بررسی تاثیرات سواد پیکره ای بر تدریس و چالش های به کار گیری پیکره در کلاس های درس 1403/04/23
تاثیر ترجمه ماشینی متون دارای سطح دشواری مختلف بر درک مطلب زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان خارجی دارای توانش زبانی میانی 1403/04/03
تاثیر آموزش شناختی کامپیوتری بر یادگیری مهارت های زبان انگلیسی 1401/07/30
انگیزه‌های پژوهشگران ایرانی رشته ی زبان انگلیسی (دانشجویان و دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و اعضای هیئت علمی ) از انجام پژوهش و انتشار مقاله در این حوزه 1401/07/27
بررسی دریافت فراگیران و معلمان زبان انگلیسی ایرانی از وضعیت آموزش چندفرهنگی در دبیرستانهای ایران : مطالعه موردی شهرستان میانه 1401/07/27
سیاست های غیر مستقیم آموزش زبان انگلیسی نهادینه شده در فعالیت های حرفه ای ناشران و مؤسسات خصوصی زبان منتخب در ایران 1401/07/23
تنهایی در طبیعت به عنوان راه حلی برای درمان تروما در دو رمان Into The Wild اثر جان کراکاور (Jon Krakauer) و Wild: From Lost To Foun اثر چریل استرید (Cheryl Strayed): مطالعه ای روانشناسی- زیست محیطی 1401/07/20
بررسی تطبیقی فر ایزدی در کتیبه ی بیستون و تراژدی مکبث 1401/07/20
گرایش های متامدرنیست در آثار منتخب ساراکین 1401/07/18
بررسی ارتباط بین امید، بازتاب پذیری و تعهد سازمانی در مدرسان زبان ایرانی 1401/06/30
مطالعه تطبیقی افکت محور بر روی زنان در رمان های چهارباد از کریستین و پاچینکو از مین جین لی 1401/06/30
تولید محتوای آموزشی به وسیله نرم افزارهای داستان سازی دیجیتال: بررسی عملکرد و دیدگاه های معلمان زبان انگلیسی 1401/06/30
استخوان های خورشیدی: نقدی بر عصر پست مدرن در زمینه های سیاست، اقتصاد و تلنواوژی 1401/06/30
تربیت معلم زبان انگلیسی در تعدادی از موسسات آموزش زبان انگلیسی (شکل گرفته در دو دهه اخیر): انتخاب محتوا، گزینش و فرآیند آماده سازی معلمان 1401/06/29
تربیت معلم زبان انگلیسی در تعدادی از موسسات آموزش زبان انگلیسی(شکل گرفته در دوران پیش از انقلاب اسلامی):انتخاب محتوا، گزینش و فرآیندآماده سازی معلمان 1401/06/29
احساس تعلق دانشگاهی: پژوهشی کیفی بر دیدگاه ها و تجارب زیسته دانشجویان زبان انگلیسی در ایران 1401/04/25
بررسی نقش اثر بخشی ترجمه ی ماشینی در جهت یادگیری زبان انگلیسی در دانشجویان رشته های مختلف 1401/04/25
سیاست گزاری ها و روند عملی نگارش و انتشار به زبان انگلیسی توسط اعضای هیأت علمی درایران 1401/03/30
"بررسی آموزش گفت و گو محور میان معلمان آموزش زبان انگلیسی دبیرستان: پنداره ها و تدریس عملی" 1400/12/02
"تغییر رویه به سوی تدریس آنلاین زبان انگلیسی در زمان بحران پاندمی کوید-19 در سیستم آموزش و پرورش ایران: مشکلات و فرصت ها" 1400/12/02
" معلمان حمایتگر ادراکات و تجربیات دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته آموزش زبان انگلیسی" 1400/12/02
باز تعریف سازه مهارت نوشتار آکادمیک در دانشگاههای ایران ارزیابی و روایی سنجی آزمون اینترنت داده محور نوشتار ترکیبی" 1400/12/02
" کاربرد استراتژی های شناختی و فراشناختی - عملکرد فراگیران ایرانی زبان خارجه انگلیسی درآزمون مهارت خواندن" 1400/12/02
"افکت و احساس در آثار برگزیده ی مارتین مک دونا" 1400/12/01
" به کارگیری سواد بصری در دوره زبان انگلیسی عمومی دانشگاه: بررسی اقدام پژوهانه" 1400/12/01
"آگاهی فرهنگی انتقادی معلمان و زبان آموزان در کلاس های فیلم به زبان انگلیسی" 1400/11/20
" آگاهی مدرسین از "خود": افزایش تفکر" 1400/11/19
" مفهوم "اقتدار معلم از دیدگاه زبان آموزان و اساتید زبان انگلیسی" 1400/11/17
"تاثیر بازخورد اصلاحی الکترونیک همکلاسی بر نوشتار زبان آموزان انگلیسی بعنوان زبان خارجی: مورد گوگل داک" 1400/11/04
<<   <  1 2 3  >   >>  
گروه زبان و ادبیات انگلیسی
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ده ونک،دانشگاه الزهرا،دانشکده ادبیات
 adabiat[at]alzahra.ac.ir
کدپستی : 1993893973 تلفن : 982188048038+
فاکس :
982188048038+
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.