صفحه اصلی
العربیة
نقشه سایت
ورود اعضاء
العربیه
English
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱ آذر
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
معرفی
معرفی پژوهشکده
تاریخچه پژوهشکده زنان
اساسنامه
افتخارات
منشور اخلاقی
اهداف و چشم انداز
برنامه راهبردی و عملیاتی
روسای پژوهشکده زنان از ابتدا تاکنون
رئیس پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا (س)
شوراها و کارگروه های تخصصی
نمودار سازمانی
پرسش های متداول FAQ
نقشه وب سایت
امور پژوهشی
معاون پژوهشی
آیین نامه ها و فرم های پژوهشی
محصولات رایگان پژوهشی
فرایندهای پژوهشی
طرح های تحقیقاتی
طرح های موظف
طرح های تحقیقاتی ارتباط با صنعت و جامعه
آثار و تالیفات اساتید
هسته های پژوهشی
فراخوان و اولویت های پژوهشی
فهرست نشریات علمی معتبر و نامعتبر
سامانه و نرم افزارهای پژوهشی
سامانه همانندجو
سامانه پرسا
سامانه پیشینه پژوش
اطلاعات مفید پژوهشی
راھنمای ایجاد پروفایل درGoogle Scholar
راهنمایی ایجاد پروفایل درresearchgate
راهنمای ساخت و تکمیل پروفایل ORCID ID
راهنما و ساخت تکمیل پروفایلpublons
فهرست نمایه های استنادی و تخصصی معتبر بین المللی
ارتباط با صنعت
پژوهشگران برتر
1401
1400
1399
1398
قبل ازسال 1397
پایگاه جامع اطلاعاتی زنان و خانواده پژوهشکده زنان
فعالیت ها
کارگاه ها و نشست های تخصصی
سال 1394
سال 1395
سال 1396
سال 1397
سال 1398
سال 1399
سال 1400
سال 1401
سال 1402
همایش ها و سمینار ها
ملی
1378
1379
1381
1388
1399
1400
1401
بین المللی
1391
1395
1396
1399
1400
1401
ارتباط با جامعه
همکاری با رسانه ها
1400
1401
1402
مدیریت سبز
مدیریت سبز پژوهشکده زنان
معرفی
اصل 50 قانون اساسی ج.ا.ا
محیط زیست در تعالیم اسلامی
اقدامات و فعالیت های مدیریت سبز
اطلاع نگاشت 20 جمله محیط زیست از رهبر معظم انقلاب اسلامی
آیین نامه ها و فرم ها
آیین نامه ها
فرم ها
عملکرد سالیانه پژوهشکده زنان
سال 1400
سال 1401
امور بین الملل
فعالیت های بین المللی
پژوهش های بین المللی
گروه های پژوهشی
روانشناسی و علوم تربیتی
خانواده درمانی (مطالعات خانواده)
مطالعات علوم اجتماعی و توسعه
نشریات
فصلنامه علمی مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان
فصلنامه علمی مطالعات زن و خانواده
افراد
رئیس پژوهشکده زنان دانشگاه الزهرا (س)
کارشناسان
اعضای هیات علمی
اساتید بازنشسته
سردبیر نشریه ها
امکانات
کتابخانه
آزمایشگاه
سالن دکتر طوبی کرمانی
تراس پژوهشکده زنان
تماس با ما
ارتباط مستقیم با رئیس پژوهشکده زنان
ارسال نظرات، انتقادات و پیشنهادات
شماره داخلی اعضای پژوهشکده زنان
نحوه تعامل با اعضای هیات علمی پژوهشکده زنان
چندرسانه ای
کلیپ معرفی پژوهشکده زنان
بروشور معرفی پژوهشکده زنان
مجموعه تصاویر
مجموعه فیلم ها
پادکست عمومی
پادکست پژوهشی
پادکست پژوهشی سال 1402
کلیپ پژوهشی
پژوهشکده زنان در آپارات و رادیو نمای دانشگاه الزهرا(س)
گزارش تصویری جلسات شورای پژوهشی
سال 1402
سال 1403
سرود دانشگاه الزهرا(س)
یادداشت روز
کارگاه آموزشی دکوراسیون خانه های کوچک
12 خرداد 1403
جلسه اول کارگاه آموزشی " دکوراسیون خانه های کوچک " با سخنرانی جناب آقای دکتر احمد عابدینی در روز شنبه مورخ 12 خرداد ماه 1403 ساعت 10-8 در سالن دکتر تورانی برگزار گردید. در این کارگاه آموزشی که 146 شرکت کننده داشت به ابعاد مختلف دکوراسیون خانه پرداخته شد. آقای دکتر بیان نمودند محصولی که می خواهد استفاده شود باید یک عملکردی داشته باشد ، یعنی استفاده از محصول مهم می باشد دو استفاده کننده داریم ، استفاده کننده اولیه و ثانویه مثل کالسکه که استفاده کننده اول پدر و مادر و دوم بچه می باشد. حل یک مسئله هم یکی از مفروضات تولید یک محصول می باشد. در بحث زیبایی هم که تنها زیبایی بصری نیست ، ما حس بویایی ، چشایی و لامسه داریم.در طراحی یک محصول خوب باید قیافه ی خوبی داشته باشد هم لمس یک مبل و هم اینکه یک مبل جیر جیر نکند و بوی چرم و پنبه خوبی دهد ، بنابراین محصول از همه جهات باید زیبا باشد. وقتی شما یک عطری می زنید کمتر از یک دقیقه دیگر بوی آن را حس نمی کنید اما وقتی وارد یک اتاق می شوید دیگران آن بو را حس می کنند . یعنی بویایی ما بو را حس می کند ولی مغز آن را حذف می کند. یعنی مغز آن بو را حذف کرده. در مورد شنوایی هم همینطور می باشد با این تفاوت که در بویایی توجه از بین می رود ولی در شنوایی وقتی توجه به یک صدا داشته باشید صدا را می شنوید یعنی حالت ارادی وجود دارد. در رابطه با بینایی هم با تغییر دکوراسیون کمی که می گذرد عادی می شود مثل قیافه که در ازدواج عادی می شود و در بینایی به سرعت این اتفاق می افتد، مثلا غذایی رو که وقتی می خورید اول یه مزه ای می دهد و به آخرش که می رسید یک مزه ی دیگری می دهد و اگر هر روز این غذا را بخورید هم همینطور است. تنها حسی که دیده نمی شود لامسه است ، اگر یک چیز را دوست داشته باشید در لامسه هر طور هم آن را لمس کنید دوستش دارید. در خرید یک کیف هم اول قیافه و بعد جنس آن مهم میباشد یعنی جنس آن کیف تا آخر مهم می باشد ولی قیافه عادی می شود. در این جلسه آقای دکتر به بحث هنرهای ایرانی ، اعم از فرش ایرانی که باعث تقویت هوش کودکان در هنگام بازی می شود ، اشاره ای فرمودند.
در پایان شرکت کنندگان سوالات خود را سخنران بیان نمودند و به همه سوالات پاسخ داده شد.
تاریخ:
1403/03/12
تعداد بازدید:
266
منبع:
فیلم مرتبط
صوت
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن:
توضیحات
کد امنیت
تمامي حقوق سايت براي
دانشگاه الزهرا ( س )
محفوظ است.